Life

11 Responses

  1. Ag ja wat sonkind….food has replaced sex in my life, now I can’t even get into my own pants.

  2. LOL!! Ek se liewer niks!! Lekker naweek!

  3. . . . and then you die! Niemand het gesê dit gaan maklik wees nie

  4. Sonkind bly vir so rukkie langer in Rosatjie se teenwoordigheid – die bitch en die slut sal ‘n metamorfose ondergaan.

    Jy mag jouself dalk net in ʼn pretpark vind, met die hoogste merry-go-rounds en dinge wat jou van al jou sorge sal laat vergeet.

  5. Ek kon dit nie beter gestel het nie Sonnie. Het ons winter depressie??? 😯

  6. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia Europe
    thank you

  7. 😆 Sonkind, lekker naweek vir jou, wag vir jou Sondag aand musiek stukkie hoor!

  8. 😆 @ Rosa

    Tersia – stilbly is ook ‘n antwoord 😉

    Jaco – Ai, kon ‘hulle’ ons nie maar net ‘n idee gegee het van HOE moeilik dit nou eintlik gaan wees nie?! 😈

    Mefri – ek is MAL oor merry-go-rounds

    Wipneus – ek ly hierdie jaar aan ERGE winterstres 😯

    Te la ma Maria – Welcome here, I feel flattered to have a visitor from so far 🙂

    Zee – ek het nogal nuwe musiek ontdek vir Sondagaand – watch this space 😆

  9. Beter as dit kan dit wragtig nie gese word nie!!!

  10. Sy kan maar so nou en dan ‘n bietjie van ‘n slet wees, enigiets net sodat dit soms bietjie makliker kan wees…. 😆 😆 😆

  11. 😀

Lewer kommentaar