Soektog

6 Responses

  1. Koos Du Plessis…. Lieflik! Dit bly maar een van my gunstelinge. Hierdie weergawe is besonder gevoelvol en getuig van massiewe verlange.

    Loer gou buite, dit lyk soos Kersfees in die hemelruim.

  2. Bloei my hart nou vir hierdie song….

  3. As jy my kon volg… is Njammies Dit het gemaak dat ek my lyfie vir ‘n oomblik verloor het, nee man nie so nie.

  4. met watter kamera is die tafelberg gedeelte afgeneem?

  5. Johan, dis ‘n Kodak Easyshare Z612. Die video is geneem van Seinheuwel af, heel bo by die laaste draai voordat jy by die uitkykplek kom.

    Hoekom vra jy?

Lewer kommentaar

