Song vir Sondag.

9 Responses

  1. Dis vreeeeeeslik mooi! Ek het vir die eerste keer gehoor toe ek aan die begin van die jaar in SA was. Ek’s mal daaroor!

  2. Hmmmm… ja-nee, die song het dit nogal vir ding gedoen van die eerstekeer af dat ding dit gehoor het – ‘n seisoen of ses gelede. Wat vir ding ‘n nog groter waardering gee vir die song, is Theuns se rede vir die song.

  3. Lekker nuwe profielfoto!

  4. hey, dis nogal ‘n orraait musiekvideo. hoedjie af vir die spannetjie wat dit geskiet het. ek soek daai kamera!

  5. Beautiful!!

  6. Hei, dis nogal ‘n koel video. Dis lekker om weer ander Afrikaanse musiek te hoor, nie net die bietjie goedjies wat ek saam met my oor die Atlanties gebring het nie. Dankie daarvoor.

  7. Een van my favourites!

Lewer kommentaar

